tirsdag den 31. maj 2011

Dying flower


Det har været i lang dag i dag. Jeg havde matemaik prøve i en time, og da jeg havde lavet halvdelen af opgaverne, gik jeg i stå. Jeg kunne ikke mere, opgaverne gav ingen mening og mine tanker blev ved med at vandre tilbage på dagen i går. Jeg prøvede at koncentrere mig, men det er helt umuligt når jeg ikke snakker. Når noget er galt eller jeg ikke gider at tænke på noget, snakker jeg istedet. Snakker om alt og alligevel ingenting. Det er underlige og ondsvage ting der kommer ud fra min mund, men jeg bliver nød til at få tankerne væk.
Jeg fik fri klokken et, fordi valgfaget var sløjfet(noget jeg ikke vidste om!).. Men så kunne jeg da også lige nå at komme hjem og få lavet mine lektier. Jeg har ikke lavet matematikafleveringen færdig endnu, og den skal afleveres i morgen. Jeg får den heller ikke lavet. Jeg forstår ikke spørgsmålene, og er åbenbart den eneste der har det sådan. Alle andre er bare 'ååh, matematik afleveringen er bare overhovedet ikke svær,! Den er noget af det letteste vi har lavet!'. Ja, nok for jer, men ikke for mig vel --'!
Jeg mangler to sider eller sådan noget?, men jeg forstår det ikke. Jeg kunne godt spørge mine forældre om hjælp, men jeg orker ikke at skændes med dem igen. (Hver gang jeg skal have hjælp af dem med matematik, ender det altid i kæmpe skænderier og tårer..), så nej det gider jeg altså ikke!.
Jeg tog også på arbejde fra 15:00-18:40.
Jeg lovede vist sådan lidt halvt at jeg ville tage min grønne origami frø med i morgen. Haha!, jeg (næsten) lærte mine to veninder at lave en origami frø. Tror ikke de fattedet noget af det jeg gjorde..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar