mandag den 23. maj 2011

Just another boring day



Bare endnu en almindelig og kedelig grå hverdagsdag er snart ovre. Jeg har ikke lavet andet end at være i skole,-waauw, biig suprise!, hvor der intet specielt skete. Da jeg kom hjem tog mig og min mor ned i byen og jeg fik købt fire bøger.(Der var altså tilbud!) Så nu sidder jeg og ærger mig over at jeg først må læse i dem i sommerferien når jeg sidder i Italien og garanteret har det alt for varmt. Jeg har brugt hele min eftermiddag og endtil  nu, på at lave lektier. Jeg mangler stadig 4-5 opgaver i matematik, men hvis jeg skal være ærlig så for jeg det aldrig lavet. Jeg orker det virkelig ikke, jeg gider ikke mere. Jeg vil bare have sommerferie, så jeg kan læse de dumme bøger, som ligenu står oppe på hylden og håner mig for groft. Jeg vil bare gerne cykle rundt i shorts og top, spise is,- selvom jeg ikke er særlig vild med det, lege vandkrig, sove i telt og i det hele taget bare være sammen med mine veninder og glemme alt om den lorte skole, om den nye klasse som jeg bare bliver smidt hovedkluns ind i..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar