mandag den 16. maj 2011

Fotoblog

Jeg har i noget tid tænkt over at lave en fotoblog, da jeg bare elsker at tage billeder. Jeg vil sætte billeder ind og det ville gøre mig meget glad hvis i gad enten at give en reaktion eller smide en kommentar med jeres meninger!. Hvis du kunne tænke dig at 'lære' mere om mig, så syntes jeg at du skulle tage et smut forbi min anden blog http://www.minverden-vivian.blogspot.com/, der bliver både sat billeder ind(dog ikke så meget mere, efter jeg har oprettet denne blog), mine tekster, jeg skriver om min hverdag, deler mine interreser med jer og tankespind. Nu vil jeg læne mig tilbage i sengen og få gjort bloggen mere spændene.
Håber i vil smide en kommentar til billederne(der ikke er der endnuxD), trykke på en reaktion eller blive fast læser, det ville betyder meget. Tak.

- Valt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar