søndag den 22. maj 2011

If I just could fly away with you




Tilbragte dagen i dag på at tage nogle billeder udenfor. Da det så begyndte at regne smuttede jeg indenfor og så film sammen med familien. Vi så Ormen, og hold kæft hvor er jeg glad for at sådan en klam orm ikke findes i virkeligheden. Idr, den var ulækker kan jeg godt lige fortælle dig!. Ellers har jeg ikke lavet andet end at lave lektier og hørt musik. Jeg er fuldstændig forelsket i det danske rockband Mew. Seriøst jeg elsker dem.<3

5 kommentarer:

  1. Wauw! Det første billede er sådan dejlig drømmeagtigt, med de lyse skyer og sådan, men så kommer den mørke sky og gør hele billedet mere spændene! Virkelig sejt Vivian!!:D

    SvarSlet
  2. Er enig med Christina, men jeg syntes det sidste billede med mælkebøtten er pænere :)

    SvarSlet
  3. Virkelig smukke billeder

    SvarSlet