onsdag den 1. juni 2011

Rainy days, gone?


Jeg tror at de kedelige regnvejrsdage er forbi!. Solen er endelig brudt frem igen og det er blevet varmt igen. Det er dog stadigvæk ikke sommervejr, men hvis det fortsætter sådan her, så er der ikke lang tid endnu!.
I dag fik vi afvide hvilke klasser vi skal fordeles ind i. Jeg kom heldigvis i B klassen!. Det er jeg meget glad for, selvom lærerne ikke er det helt store Hurra!, men er de nogensinde det værd?.
Jeg kom i klasse sammen med min veninde Line, men ikke sammen med min anden veninde Julie. Det er jeg virkelig ked af, jeg havde faktisk troet lidt at de ville tage hensyn til os, og vælge dem vi går mest med. Det gjorde de jo også på en måde, men så alligevel ikke..
Jeg er jo ikke den type der har mange veninder, så da jeg i dag fik afvide at en pige faktisk havde "ønsket" at komme i klasse sammen med mig, blev jeg meget overrasket!. Jeg havde ikke regnet med at nogen gad høre på mig i endnu et år, at nogen gad at bruge deres tid sammen med mig. Men det var der, og det er jeg virkelig glad for.
Mig og min veninde tager måske i centeret i aften og sover måske sammen til i morgen, det er ikke helt planlagt endnu. Men hvis det bliver godt vejr, skal vi ofc. ud og tage billeder! Gud jeg savner at være sammen med hende!:D
Forresten vil jeg gerne lige sige God-2-dages-ekstra-weekend-ferie-ting!:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar