fredag den 20. maj 2011

Smile and say Elephant!



Var i tyskland med min familie i dag for at købe os fattige i sodavand og slik. Da vi sad i bilen og skulle til at køre, stiger en meget(meget,meget,meget..) tyk mand ud af en bil ikke så lang væk fra hvor vi var parkeret, mandens bukser hang virkelig langt nede og jeg fik et meget stort billede af hans røv.! En meget stor og behåret røv!.. Jeg troede jeg skulle dø. Seriøst, hvorfor er det altid overfor mig folk for lyst til at vise det ene og det andet?? Ö
Bare her i går da jeg var i skole så jeg ret så meget af min lærers mave da han skulle strække sig (han stod lige foran mig ..-'), og i matematik fik jeg igen set en røv (denne var også behåret (meget endda..))
Så ja, jeg forstår det ikke lige helt? hvorfor lige mig?.. xD
Jeg tror jeg vil begynde at gå med lapper for øjnene. Er jeg den eneste som er så utrolig uheldig?

5 kommentarer:

  1. Smile and say elephant!-Gud jeg elsker det :DD

    SvarSlet
  2. Syntes dine negle er smukke<3

    SvarSlet
  3. billederne er fine, måske lidt kedelige?:)

    SvarSlet
  4. Mange tak Sofia!:D

    Anne, hvad er det der gør dem lidt kedelige?, har du nogle idér til nogle mere interesante billeder?8D

    SvarSlet