onsdag den 18. maj 2011

Tea-loviness



Har haft en af de værste dage i mit liv. Vores klasse skal skilles til næste år og jeg aner ikke hvilken klasse jeg så kommer i, eller hvem fra min nuværende klasse der kommer ind i den samme?. Jeg er virkelig forvirret og ekstremt ked af det. Jeg har ikke brugt dagen på andet end at ligge og tude det ene og andet sted, hørt højt musik til mine øre var ved at springe, bare for at fjerne noget af smerten. Jeg vil ikke i skole imorgen og se dem allesammen i øjnene og jeg vil overhovedet ikke snakke med min lære 'under fire øjne'.
Kunne du, dig deroppe,-som bliver kaldt for gud, jehova og en masse andet, kunne du ikke sende mig en af dine smækre lækre Daniel eller Patch-lignene faldne engler ned til lille skrøbelige mig?. Så kunne du placere os i min fantasiverden som jeg i så lang tid har brygget sammen? Så kunne du slette mig fra denne virkelige verden, så jeg ikke behøvede at bekymre mig om imorgen og i stedet bekymre mig om at få lavet min verden færdig?.. Dét ville jeg ikke have noget imod.
Tak?.

5 kommentarer:

  1. Uh ja det kunne være gur at være sammen med en smækker lækker engel!, men vil nu hellere have min Ian!<33

    SvarSlet
  2. Du vil jo altid have din Ian --' Haha xD

    SvarSlet
  3. Hmm, Patch er det ikke ham fra, forelsket i en engel?(:

    Jeg elsker også bare at drikke the, især når det er sådan noget trist regnvejr!!!

    SvarSlet
  4. Jo, patch er fra, forelsket i en engel. Bogen skuffede mig lidt, men patch var helt klart det der fik mig til at læse den færdig.

    Ham Daniel du nævner vivian, er det fra fallen?? eller er jeg helt galt på den?

    SvarSlet
  5. Sofia du har helt ret, Daniel er fra Fallen. En fantastisk bog, som jeg elskede og nød at læse og som har givet mig meget inspiration:D

    SvarSlet